Sorra jelennek meg a kormány eddigi teljesítményét félidőben értékelő cikkek. A Kölöknet szakmai gárdája két évvel ezelőtt összegyűjtötte, hogy milyen területeken kellene lépnie az oktatásügynek (erről lásd: Hogyan tovább, magyar oktatásügy?). Most elővettük az írást, leporoltuk és rövid kasszát csináltunk. Van egy jó és egy rossz hírünk. A jó hír, hogy szinte minden általunk felsorolt területen történt változás. A rossz hír viszont az, hogy ezen változások zöme nem előre, de inkább visszarepít minket az időben, a hetvenes, hatvanas, ….., húszas évekbe.
Magyar oktatásügy félidőben
2012. június 5.
Szólj hozzá!
felsőoktatás egyház önkormányzat szakképzés államosítás óvoda közoktatás értékelés bölcsőde nat pedagógus oecd tanulópénz oktatáspolitika tankötelezettség családi napközi jó kormányzás életpályamodell tanfelügyelet alternatív iskola oktatáskutatás egész életen át tartó tanulás keretszám szektorsemleges iskolaértékelés kompetencia alapú oktatás alapkompetencia szakfelügyelet