Szülő- és gyereknevelés

Családi divatkalandok egy ikonikus cipőmárka társaságában?!

Vajon létezik olyan, hogy „családi márka”? Igen! Szinte biztos, hogy majdnem minden családban akad egy vagy több olyan brand, ami kitüntetett szerepet tölt be. Ennek fényében jelenleg melyik az a gyártó, ami a legtöbb család figyelmével büszkélkedhet? Azonnal mutatjuk! (x)

Mi a családi siker titka?

A https://ecipo.hu/c/ecipo/marka:vans oldalon feltáruló paletta magáért beszél. Sokszínű. Magyarul a márka azért képes komplett családok rajongását kiváltani, mert széles stílusválasztékkal rendelkezik. Például a felhozatalában megtalálhatóak az úgynevezett klasszikus modellek, de a tornacipők is ugyanúgy helyet kapnak a kollekciók között. A tradicionális irány általában az idősebb korosztályt fogja meg, míg a kifejezetten színes, mintás alternatívák pedig a fiatalokat szólítják meg.

Na, és van még itt valami, ami a fiatalok szívét érinti, ez pedig a skateboard életérzés, azaz akik szeretnek deszkázni, azok egy az egyben megtalálhatják a számításukat a Vans háza táján. Egyébként ez a fajta kompatibilitás nem a véletlennek köszönhető, ugyanis a vállalat tudatosan, célzottan támogatja a deszkás közösségeket, és részt vállal különböző rendezvények, események megszervezésében is.

Honnan indult a Vans?

Megéri a jelen csillogásának fényében a múltat is felderíteni. A Vans ugyanis nem Fortunának, meg a szerencsés csillagállásnak köszönheti azt a sikert, amit elért. A hatvanas évek közepén alapították a céget, ami egyet jelent azzal, hogy jelenleg az egyik legkomolyabb múlttal rendelkező cipőgyártó a világon. Az eredeti, hetvenes években debütált slip-on cipő a mai napig közkedvelt, ami szintén azt mutatja, hogy a cég olyan húrt pendített meg egykor, ami még ma is aktívan rezeg.

Mi a helyzet a mindennapi előnyökkel?

Ahhoz, hogy egy márkából családi kedvenc váljon, elengedhetetlenek az úgynevezett hétköznapi, mégis pont ezért nélkülözhetetlen pozitív tulajdonságok. Ezek azok a jellemzők, amik megkönnyíthetik a mindennapok hajtását. Ilyen a nagyfokú kényelem, a könnyű kivitel, ami konkrétan azt jelenti, hogy a cipők súlya elenyésző, valamint a tartós, stramm anyaghasználat. Utóbbi tulajdonság egyet jelent a hosszú távú helytállással. Mindennek ismeretében azt sem túlzás állítani, hogy a Vans cipő megvásárlása leginkább befektetésnek tekinthető, ami az idő előrehaladtával sokszorosan megtérül.

És még egy mindennapi, mégsem mindennapos téma, amiben a vállalat főszerepet vállal. A Vans a társadalmi felelősségvállalás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettség területén az élen jár. 2020-ban a cég bejelentette, hogy folyamatosan növelni kívánja a környezetbarát anyagok, illetve gyártási folyamatok számát. Ezen kívül jótékonysági kezdeményezéseket, és közösségi projekteket is mentorál.
A kollaborációk mellett sem mehetünk el szó nélkül, mert ezek a roppantul sikeres, népszerű húzások is fokozták a márka rajongottságát és elismertségét. A Vans×Disney vagy a Vans× Van Gogh kollekciók világszerte milliók érdeklődését keltették fel, ráadásul csak ez a két példa is hűen tanúskodik arról, hogy a cég olyan ötletekkel rukkol elő újra és újra, ami egy családon belül számtalan korosztályt képes megérinteni.
 

Hasonló tartalmakért iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre!
 

Kölöknet hozzászólás

aláírás