Átadták az idei MagyarBrands díjakat – Innovatív, kedvenc és megbízható magyar márkákat díjaztak

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka kategóriában.

 

Milyenek a magyarok? – erre a kérdésre könnyedén választ adhat, aki részese volt a kiváló hazai márkákat díjazó MagyarBrands program idei gálájának. Balaton Szelet, Boci, Egyszülős Központ vagy a Lizzysuli – csak néhány márkanév a díjazottak közül.

Kedvenc magyar márkáink termékeit, szolgáltatásait sokunk ismeri, fogyasztja, használja a mindennapokban. Jelenlétüket természetesnek vesszük, és kevésbé gondolunk rá, hogy ismert márkáink sikerei mögött mennyi ember mennyi szakmai munkája áll, tervezéstől, a gyártáson át, a kivitelezés irányításáig. A MagyarBrands program egyik küldetése, hogy ezeket az erőfeszítéseket ünnepelje, és ráirányítsa a figyelmet a legkiemelkedőbb hazai teljesítményekre.

A MagyarBrands díj 3 alapkategóriájáról

A MagyarBrands díjakat minden évben három alapkategóriában, kiváló fogyasztói-, kiváló üzleti és innovatív márkáknak ítélik oda.

Idén Dr. Serényi János, a MagyarBrands Bizottság elnöke adta át a „Kiváló Fogyasztói márkáknak” járó díjakat. Ez a kategória elismeri, hogy az adott márka ismertsége és kedveltsége a fogyasztók körében kiemelkedő, a díjazott fogyasztói márkák átlagos ismertsége 2023-ban magasabb volt, mint 70 százalék, kedveltségük pedig 85% feletti volt.

„Kiváló Üzleti márka” díjban azok a márkák részesülhettek, amelyeknek a pénzügyi mutatója a legstabilabbnak bizonyult az elmúlt években és megbízhatósági ratingjük 90% feletti eredményeket mutatott. A díjakat Kamasz Melinda, a tudas.hu gazdasági portál főszerkesztője és a MagyarBrands Szakmai Bizottságának tagja adta át.

A MagyarBrands Programban azok a márkák vehették át az „Innovatív márkáknak” járó díjat, amelyeknek célja nem csupán a fogyasztói igények kielégítése, hanem a folyamatos alkalmazkodás a legújabb áramlatokhoz, az elsők között vannak a technológiai fejlesztésekben és nem félnek megújulni. Az innovációs díjakat Kőteleky Aywee-tól, a Friendly kreatív igazgatója és a MagyarBrands Bizottságának tagjától vehették át a márkaképviselők.

Új generációs magyar divattervezők a színpadon

A MagyarBrands Gála szervezői a kiemelkedő márkák ünneplésén túl igyekeztek ráirányítani a figyelmet társadalmi kérdésekre is. Az idei évben a fenntarthatóságra törekvés fontosságát hangsúlyozták a divat és az öltözködés kontextusában, egy különleges, egyestés divatkiállítás megszervezésével. A gálaesten kiállításra kerülő öltözékek mind-mind a fenntarthatóság szellemében születtek. A kiállításon szerepelt a Néprajzi Múzeum izgalmas újrahasznosítási projektje, amely papír QR-kód-szalagokból alkotott népviseleteket mutatott be. De ízelítőt kaptunk két fiatal magyar divattervező, a februárban zajlott budapesti Fashion Weeken is nagy sikerrel szereplő, új generációs alkotók munkáiból is: bemutatkozhatott Bárány Judit textiltervező és a CHOKASSY brand kollekciói is.

Kortárs magyar művészet a gálaesten

A díjátadót a Zsámbéki Nyári Színház szórakoztató koncertszínház előadása koronázta meg. Lackfi János Milyenek a magyarok? című önirónikus prózakötetét magunkat mélyebb megismerésre és szembenézésre invitáló, megértésre és elfogadásra tanító írását Őze Áron adaptálta színpadi művé.

Lassan hagyománnyá válik, hogy minden évben születik egy a MagyarBrands díjkiosztó gálájára dedikált koktélkreáció. Idén a száraz fehér bor és a könnyed, vibráló tonik találkozásából született meg a Chardonnay bor-tonik, melyből több pohárral is koccinthattak a résztvevők méltán megérdemelt sikereikre.

Hasonló tartalmakért iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre!
 

Kölöknet hozzászólás

aláírás