Hirlevél
Iratkozz fel hírlevelünkre!

« vissza

Milyen egy jól működő osztályterem?

 
KÖLÖKNET KLUB: Milyen egy jól működő osztályterem?
 
MEGHÍVÓ

Kedves Szülők és Pedagógusok!

A következő Kölöknet Klubunk alkalmával egy izgalmas, interaktív saját élményű workshop keretében  Németh Szilvia (A Kreatív Partnerség Magyarország program vezetője) és Juhász R. József kreatív szakember gyakorlati példákon keresztül keresi a választ a fenti kérdésekre a résztvevőkkel együtt.

Időpont: 2017. május 18. csütörtök 18:00
Helyszín: 1035 Budapest, Vihar u. 18.​

A részvétel díjtalan, de regisztrációhoz kötött.



 
 
Fejleszthető-e a tanulók kreativitása a mai magyar iskolában?

Napjainkban sok európai uniós tagállam közoktatása küszködik a tanulók körében tapasztalható alacsony tanulási motivációval. Az ebből adódó alacsony teljesítményszint Európa szerte probléma, különösen a többségében szociálisan hátrányos helyzetű tanulókat nevelő-oktató intézményekben. A gyakori tanulási problémák nemcsak a tanulók iskolai teljesítményét csökkentik, hanem a sorozatos kudarcélmény a tanulási motivációjuk csökkenéséhez...

  
 
Mitől jó egy iskola?

Paul Collard, Ken Robinson mellett, a kreativitás egyik legismertebb szakértője. Magyarországon is folyik egy program Pécsett, ahol az általa kifejlesztett módszerrel tanítanak a pedagógusok néhány általános iskolában, méghozzá igen eredményesen. A Creativity, Culture and Education (CCE) ügyvezető igazgatójával az iskolákról, az oktatás és a kreativitás fontosságáról készített néhány hónapja interjút Micha Busch, az alábbiakban ezt közöljük.

  
 
A pulitól a lovagi tornáig, avagy amikor a tanulás élvezetté válik

Ugye, ismerős, amikor a gyerek hazajön az iskolából, és megkérdezzük. Na, mi volt a suliban?  A választ, gondolom, mindenki tudja: „SEMMI”. Ez az a valami, amin mi, szülők elgondolkozhatnánk, hogy a gyerekünk nem tud, vagy nem akar kiemelni legalább egy fontos dolgot az egész napos iskolai ottlétéből, annak ellenére, hogy az iskolák számtalan kreatív foglakozást kínálnak és biztosítanak.

  
 
Több, mint 600 védőnői állásra nem volt jelentkező 2015-ben

Drasztikusan sok betöltetlen védőnői állás van Magyarországon a Magyar Védőnők Egyesületének adatai szerint. A védőnői hálózat több mint 100 éve működik hazánkban, és a világon egyedülálló lefedettséget biztosít, egy olyan védőhálót, amely minden kisgyermekes családra egységesen kiterjed. Illetve jelenleg csak kiterjedne, az alacsony bérezés, és a nehéz munkakörülmények miatt egyre kevésbé vonzó hivatás ez a pályaválasztóknak.

  
 
 
Partnerünk ajánlata
 
 
 
Szeretettel várunk a Kölökneten és a Babaneten!

A hírlevelet itt továbbküldheted ismerősödnek, barátodnak.

Ha a jövőben nem szeretnéd megkapni hírlevelünket, itt leiratkozhatsz.